Dzisiaj zapraszam Cię do posłuchania rozmowy, którą odbyła ze mną Justyna De Prado. Rozmawiałyśmy o kamieniach milowych w świadomym budowaniu marki osobistej i firmy, jaką jest dzisiaj Agni Ajurweda. Posłuchaj o punktach zwrotnych i kluczowych momentach, które przeprowadziły nas, czyli Michała i mnie do założenia firmy i doprowadzenia jej do siedmiocyfrowych przychodów, które towarzyszą nam już trzeci rok.
Justyna De Prado prowadzi Wytwórnię Obfitości, gdzie pomaga kobietom stworzyć sprzyjające warunki do przypływu dobrobytu. W swojej pracy oprócz czytania Kronik Akaszy łączy coaching, psychologię ajurwedyjską, dekodykę i fizykę kwantową.
Pierwszym kamieniem była decyzja, żeby potraktować Ajurwedę jako źródło zarabiania. Ajurweda była moim hobby, dodatkową pracą do momentu aż poczułam, że nie rozwinie się w moim życiu, jeśli nie poświęcę jej więcej czasu każdego dnia.
Nie było czasu na zajmowanie się Ajurwedą na co dzień na poważnie, do momentu aż potraktowałam ją jako swoją pracę.
Drugim kamieniem milowym było założenie firmy. Dostaliśmy wtedy z Michałem dotacje na założenie własnej działalności gospodarczej. To był komunikat dla nas i świata, że założyliśmy firmę. Było we mnie wiele obaw, głównie związanych z dokumentami i księgowością.
Kolejnym ważnym krokiem, momentem wyjścia do świata i zakomunikowania nas i firmy było utworzenie strony internetowej. Aspekty nowej tożsamości, które się rodziły były w tym momencie dla nas kluczowe.
To bardzo ważny temat. Obraz pokazujący Ciebie w działaniu jest kluczowy. Drugim aspektem tego jest fotograficzna sesja osobista. Właśnie w ten sposób budujesz swoją markę.
Równolegle do dokumentacji fotograficznej składaliśmy swoją ofertę. Mieliśmy wiele do zaoferowania, jednak zdecydowaliśmy się nie stwarzać zbyt obszernej oferty.
Łączyło się to z wyceną swojego czasu i podaniem profesjonalnych cen. Ustawienie stawek godzin, cen warsztatów i potem składanie ofert wiązało się z profesjonalizacją tego, co robiliśmy do tej pory.
To wszystko składa się na kierowanie swojej energii do konkretnej grupy osób. Bardzo ważnym aspektem jest wiedzieć, do kogo chce się trafić. Moja oferta jest skierowana do osób, które mówią Ajurwedzie „tak”.
Chcąc wyjść do ludzi z Ajurwedą, mówiłam o niej wszędzie, gdzie się dało. Próbowałam pokazać, że jest to coś wartościowego. O tym, czym i dla kogo jest Ajurweda, mówiłam ogólnikami tak, że w rezultacie ludzie nie wiedzieli, o co chodzi. Odnosili wrażenie, że jest dla wszystkich i dla nikogo. To sprawiało, że wszyscy słuchali, ale niewielu było zainteresowanych. Tak bardzo chciałam dojść z Ajurwedą do wszystkich. Przełomowym momentem było spotkanie z coachką na Islandii, która zadała mi odpowiednie pytania – do kogo chcę dokładnie docierać?
Maria Nowak-Szabat
Podobało Ci się? Zasubskrybuj, podziel się opinią, podaj dalej
Jeśli podobało Ci się to, co usłyszałaś, rozpuść wici w sieci swoich znajomych, subskrybuj i zostaw swoją rekomendację na Apple Podcasts, dzięki czemu inne osoby łatwiej dotrą do mnie i do Ajurwedy.
Podcast jest dostępny również na Spotify oraz w Google Podcasts.
Dziękuję Ci bardzo serdecznie i do usłyszenia w kolejnym odcinku podcastu.